درد و دل

خرید بک لینک

این روزا خانوم کلبه شدیدا درگیره

هم باید حضوری بره مدرسه هم مجازی...

نمیدونم اگر خودم بچه داشتم تو این وضعیت میفرستادمش؟؟

اخه دارم میبینم یه بچه ٧ ساله اصلا درکی از این ویروس و مواطبت نداره...ماسکش می افته زمین دوباره میزنه کیکشو میذاره رو نیمکت با...

خلاصه خیلی نگرانشونم هرچی هم به مامانا میگم باز میفرستن مدرسه.. . با اینکه نصفشون کردیم یعنی دوتا گروه 17 نفره باز هر روز 15 تاشون میان مگه یکی دوتا شون که اصرار داشتن مجازی باشن..

خستگی این دوهفته خیلی خیلی مونده بهم

...

دعا کن این روزا بخیر بگذره

دزد خودی...

ما را در سایت دزد خودی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: پنجشنبه 19 فروردين 1400 ساعت: 4:53

صفحه بندی