بخاطر کلی علامت سوال

خرید بک لینک

یه چیزی تو قلبم تو مغزم تو چشمام میسوز!

نمیدونم بخاطر یه جای خالی؟

بخاطر سوال بی جوابه؟

بخاطر کاریه که باید بکنم اما نمیکنم؟

بخاطر درگیری منطق و احساسمه؟

بخاطر اینکه هی سعی میکنم فکرای که تو ذهنم میاد رو توجیح کنم؟ بخاطر دلخوریم از خداعه که حتی بعدش عذاب وجدان میگیرم

الاناس که همکارم بیاد دنبالم بریم مدرسه

پر بغضم

میرم مدرسه و میام بقیشو میگم

دزد خودی...

ما را در سایت دزد خودی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: شنبه 17 اسفند 1398 ساعت: 14:22

صفحه بندی